Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål om vores træningslejre. Vi håber, at du finder svaret på dit spørgsmål, ellers er du hjertelig velkommen til at udfylde vores kontaktformular eller ringe til os på +45 70 31 00 94 (mandag-fredag, 08:00-17:00).

BETALING

Hvor meget betaler du ved bestilling?
Tilmeldingsgebyr på 20 % af rejsens samlede pris skal være os i hænde senest 10 dage efter bestilling. Vi udsender en reservationsbekræftelse sammen med en faktura.

Hvornår skal vi betale slutbeløbet?
Slutfakturaen udsendes cirka 6 uger før afrejse, når vi har modtaget den navneliste, der ligger til grund for slutfakturaen og skal betales senest 30 dage før afrejse.

Kan vi betale med bankkort?
Nej, vi tilbyder kun betaling via faktura.

Er der nogen gebyrer?
Der kan være en turistskat alt efter hvilket land du rejser til, men den betales på stedet.

 

SPØRGSMÅL VEDRØRENDE BESTILLINGEN

Hvornår skal vi indsende navnelisten?
Din værelsesopdelte navneliste skal sendes til os senest 6 uger før afrejse.

Hvornår modtager vi endelig information/rejsedokumenter fra dig?
Vi sender endelig information med alle de informationer du har brug for til din ankomst cirka 7-10 dage før afrejse.

Hvornår oplyser vi ev. speciel diæt?
Særlige diæter og lignende oplyses i forbindelse med, at du indsender din navneliste, altså ca. 6 uger før afrejse.

Hvor sent kan du booke ekstra personer uden fly?
Du kan booke personer så sent som samme dag, forudsat at der er plads nok. Så sender vi dig en tillægsfaktura.

Vi har booket flybilletter til vores gruppe via OLKA – hvornår får vi vores flybilletter?
Vi sender dine flybilletter sammen med din rejseplan via e-mail cirka 7-10 dage før afgang.

Kan vi ændre navnet på flyet?
Du kan ændre dit navn op til 6 uger før afrejse, hvis du ikke har modtaget andre oplysninger fra os. Navneændringer herefter kan foretages efter det respektive flyselskabs regler, dog normalt mod en pris.

Hvornår bliver min reservation bindende?
Din reservation er bindende, når du modtager din reservationsbekræftelse. Derefter gælder vores sædvanlige afbestillingsregler.

 

AFBRYDELSE OG AFBRYDELSESBESKYTTELSE

Er det muligt at aflyse rejsen?
Det er altid muligt at afbestille din rejse, men der tilkommer omkostninger afhængig af hvornår rejsen aflyses. Læs mere i vores rejsebetingelser, som du har modtaget i forbindelse med bookingen.

Hvordan fungerer afbestillingsbeskyttelsen?
Afbestillingsbeskyttelsen er en god forsikring, der tegnes i forbindelse med bestilling af rejsen. Det gælder sygdom, ulykker eller dødsfald, der rammer den rejsende selv eller hendes ægtefælle, børn, forældre eller søskende.

Afbestillingsbeskyttelsen gælder under forudsætning af, at gyldig lægeerklæring kan fremvises, og at afbestillingen sker inden afrejse i almindelig kontortid.

Hvis disse betingelser er opfyldt, refunderes alle penge for rejsen – bortset fra et ekspeditionsgebyr på 150 DKK/person og gebyret for afbestillingsbeskyttelsen.

 

FORSIKRING OG REJSEGARANTI

Er der nogen rejseforsikring gennem dig?
Nej, du er ikke forsikret gennem os. Vi anbefaler alle rejsende at tjekke med deres forsikringsselskab og være ansvarlige for at have en omfattende rejseforsikring.

Har du rejsegaranti?
Ja, vi yder alle vores rejsegarantier hos Kammarkollegiet og er en beskyttelse for dig som rejsende.

 

ANDRE SPØRGSMÅL

Hvis du vil booke et teorilokale etc. Hvem gør du det sammen med?
Kontakt os, så hjælper vi med dette.

Kan du hjælpe med at booke en træningskamp under vores lejr?
Vi gør altid vores yderste og finder normalt god modstand, men der er ikke noget, vi kan garantere. Er du interesseret i at booke en træningskamp, ​​så giv besked i forbindelse med bookingen.

Skal du have legitimation med?
Identifikation er normalt nødvendig på transport som fx færgen, så sørg for at alle spillere har den med, hvis du ikke har hørt andet fra os. Når du rejser til udlandet, bør alle have et pas med.

Hvad indeholder deres rejsedokumenter/rejsedokumenter?
Dine rejsedokumenter indeholder alt hvad du skal bruge til din rejse, som f.eks. færgebilletter, flybilletter, hotelkuponer, rejseguide i PDF, program, tidspunkter for ind- og udtjekning, kontaktoplysninger, information mv.

 

COVID-19

Hvad sker der, hvis Udenrigsministeriet fraråder at rejse til min destination?
Hvis Udenrigsministeriet fraråder rejser til din destination, og du har bestilt en pakkerejse, er du beskyttet af pakkerejseloven og får herefter fuld refusion.

Hvad sker der, hvis det land, vi skal rejse til, har restriktioner, der ikke tillader danske statsborgere at komme ind?
Hvis det ikke er muligt at gennemføre din rejse pga restriktioner i det land, du rejser til, og har bestilt en pakkerejse, er du beskyttet af pakkerejseloven og får herefter fuld refusion.

Hvad er en pakkerejse?
For at en rejse kan tælle som en pakkerejse, skal der indgå mindst to forskellige typer rejseydelser. For eksempel transport, overnatning eller træning. Turen skal vare mindst 24 timer eller indeholde en overnatning.

De to forskellige rejseydelser er blevet samlet i en pakke og solgt af et firma. Det er pakkerejseloven, der beskytter dig som rejsende, når du køber en pakkerejse